Пратиоци

уторак, 22. март 2011.

Pismo muzu kompjuterasu

Dragi muzu,
Saljem
ti ovo pismo u laznoj koverti od neke kompjuterske kompanije, da bih
bila sigurna da ces ga procitati. Molim te oprosti mi za ovu prijevaru,
ali mislila sam da bi trebao znati sto se desava u kuci u zadnje dvije
godine otkako si kupio taj kompjuter. Djeca su dobro. Marku je 7 i
nacrtao je portret cijele obitelji. Tako bi bio ponosan na njega da samo
vidis kako je tebe nacrtao. Stolica i vrh tvoje glave odostraga
izgledaju vrlo realisticno. Maja je napunila 3 ovog rujna. Jos uvijek je
presretna sto si proveo s nama njezin rodjendan. Kaze da joj je to bio
najbolji dan, iako je padala kisa i nije bilo struje. Ja sam takodjer
dobro. Ofarbala sam se u plavo prosle godine. Moj sef se brine o mojoj
karijeri i postao je jako dobar obiteljski prijatelj. Kad sam
primijetila da ti ne smeta da usisavam oko tvoje stolice vidjela sam da
je odrzavanje kuce postalo mnogo lakse. Kuca dobro izgleda. Nisam
sigurna da si primijetio da sam ofarbala zidove proslo proljece. E,
dragi moj, moram se ici pakirati. Moj sef nas vodi na skijanje.
Zaposlila sam cistacicu da se brine o tebi i o kuci dok nas nema. Dolit
ce ti kavu, donijet ce ti jelo za stol, bas onako kako ti volis. Nadam
se da cete ti i tvoj kompjuter provesti lijepo vrijeme zajedno dok nas
nema.
Marko, Maja i ja cesto mislimo na tebe.
Pokusaj nas se sjetiti dok restartas kompjuter.
S ljubavlju, tvoja žena

Нема коментара:

Постави коментар

Укупно приказа странице